خواص خوردن عرق و ريشه كاسني و پسر دار شدن در زمان تخمك گذاري

خواص خوردن عرق و ريشه كاسني و پسر دار شدن در زمان تخمك گذاري در سايت جسارت

كاسني و پسر دار شدن ,كاسني براي پسر دار شدن,عرق كاسني پسر دار شدن,كاسني و بچه دار شدن,عرق كاسني و پسر دار شدن,ريشه كاسني و پسر دار شدن,كاسني پسر دار شدن,رابطه عرق كاسني و پسر دار شدن,عرق كاسني و بچه دار شدن,كاسني جهت پسر دار شدن,كاسني براي پسردار شدن,كاسني براي پسر دار شدن خوبه,كاسني براي پسر دار شدن خوب است,خوردن كاسني براي پسر دار شدن,خوردن عرق كاسني براي پسر دار شدن,كاسني براي بچه دار شدن,عرق كاسني براي پسر دار شدن,عرق كاسني براي پسر دار شدن خوبه,خواص كاسني براي پسر دار شدن,عرق كاسني پسردار شدن,عرق كاسني در پسر دار شدن,عرق كاسني براي پسر دار شدن خوب است,عرق كاسني براي پسر دار شدن مفيد است,عرق كاسني براي بچه دار شدن,عرق كاسني براي دختر دار شدن,عرق كاسني و پسردار شدن,ريشه كاسني و پسردار شدن,ريشه كاسني براي پسر دار شدن,كاسني در پسر دار شدن,خواص عرق كاسني براي بچه دار شدن

خواص خوردن عرق و ريشه كاسني و پسر دار شدن در زمان تخمك گذاري

كاسني و پسر دار شدن , كاسني براي پسر دار شدن , عرق كاسني پسر دار شدن , كاسني و بچه دار شدن

در اين مطلب از سايت جسارت به خواص خوردن عرق و ريشه كاسني و پسر دار شدن در حاملگي مي پردازيم. اميدواريم اين مطلب مورد توجه شما سروران گرامي قرار گيرد

نقش كاسني در جلوگيري و درمان عفونت ادراري در بارداري: يكي از مشكلاتي كه مادران باردار در طول دوران بارداري ممكن است به آن مبتلا شوند، عفونت ادراري در دوران بارداري مي باشد و به دليل حساس بودن اين دوران نمي توان از داروهاي متداولي كه در حالت غير بارداري استفاده مي شد استفاده كرد و به همين دليل استفاده از مواد طبيعي در درمان عفونت ادراري از اهميت خاصي برخوردار است. ايمني در برابر بيماري هاي عفوني از خواص عرق كاسني است. عرق كاسني خاصيت ادرار آوري داشته و با تقويت مثانه و كليه ها و پاك كردن آن ها از سنگ و خارج كردن سموم از بدن و نيز با پاك كردن مجاري ادراري نقش ارزنده اي در جلوگيري و درمان عفونت ادراري در دوران بارداري دارد.

كاسني و پسر دار شدن

غلامرضا كردافشاري استاد دانشكده طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي تهران درباره تعيين جنسيت فرزند اظهار داشت: در تعيين جنسيت در فرزندان ذكور روايات متعددي داريم. از امام صادق (ع) آمده است كه مصرف هندبا يعني كاسني مايع مني را افزايش مي‌دهد و موجب تولد فرزند پسر مي‌شود و فرزند را خوش سيما، خوش طينت و اصلاح مزاج شده به دنيا آيد.  وي گفت: در وسائل الشيعه ج 25 ص 179 و 181 و برخي منابع ديگر آمده است كه بر تو باد خوردن كاسني كه مني را افزايش مي‌دهد. فرزندان را زياد مي‌كند و مزاج و گرمي ملايمي دارد كه باعث پسردار شدن مي‌شود و در روايات بعدي اشاره شده است كه كسي كه مي‌خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود كاسني زياد بخورد.

نقش كاسني در تقويت معده و اشتها آوري: محققان ، تقويت معده و جلوگيري از ناراحتي آن و نيز خاصيت اشتها آوري را هم براي كاسني قائل هستند كه اين مسائل مي تواند نقش بزرگي در دوران بارداري بر مادر باردار داشته باشد چراكه يكي از مشكلات مادران باردار ، كمبود اشتها و مشكلات معده مي باشد. كاسني ، التهاب معده را از بين برده، اسيد كلريدريك معده را تحريك كرده و اشتها را زياد مي كند.

كاسني براي پسر دار شدن

اين استاد دانشگاه افزود: در كتاب قانون، كتاب مخزن الادويه عقيلي و كتاب تحفه حكيم مومن تنكابني و كتاب‌هاي ديگر نحوه خوردن كاسني را توضيح داده شده است كه چگونه  كاسني را مصرف كنند و چند ماه قبل از بارداري مصرف شود؟ زن بخورد يا مرد؟ ولي به طور كلي اينكه خوردن عرق كاسني خوب هم اثر دارد.  كردافشاري ادامه داد: اما كاسني كه توصيه شده است مصرف شود،‌ سبزي كاسني است و صبح زود قبل از طلوع بايد چيده شود كه هنوز شبنم روي آن است. امام رضا (ع) مي‌فرمايد كاسني شفاي همه بيماري‌هاست؛ بيماري در بدن نيست كه كاسني بر آن اثر نداشته باشد.

تاثير عرق كاسني بر زيبايي جنين و كودك: مادران بارداري كه خواهان فرزند زيبا هستند به اين نكته توجه داشته باشند كه يكي از راه هاي زيبا شدن فرزند، پاك سازي كبد و خون مادر در دوران بارداري است. وقتي كبد و خون مادر باردار از مواد زائد و سمي پاك شود، تاثير فوق العاده اي بر روي زيبايي جنين دارد. كاسني و مصرف عرق كاسني در طول دوران بارداري مي تواند با پاك سازي كبد و تصفيه خون ، نقش مهم در زيبايي كودك ايفا نمايد. البته بايستي توجه داشت كه عوال متعددي در زيبايي جنين موثر هستند كه در اين زمينه مي توانيد مطلب فرزند زيبا را مطالعه نماييد.

عرق كاسني پسر دار شدن

كاسني را با شَبنمي كه روي آن است مصرف  شود و لطافت آن با خرد كردن و خشك كردن از بين مي‌رود. كاسني را از جاي تميزي كه كاشته شده است روي كوه‌ها و لطافت دارد، چيده شود.  وي عنوان كرد: براي اينكه اسپرم تشكيل شود و مراحل طي شود؛ حداقل بين 85 روز يا سه ماه قبل از لقاح كاسني را مرد بخورد. همچنين، اگر مزاج مرد كه گرم باشد بچه پسر مي‌شود، البته مصرف مثل سيب، «به» و گلابي و كُندر در سالم بودن مزاج جنين اثر دارد.  اين استاد دانشگاه افزود: مادري مراجعه كرده بود و از زردي نوزادش 2 ماهه خود شكايت داشت، كاسني تجويز كردم بعد از گذشت يك ماه، هم زردي نوزاد از بين رفته بود، هم تپل تر و با هوش شده بود، اينها همه از اثرات كاسني است. 

خواص خوردن عرق و ريشه كاسني و پسر دار شدن در زمان تخمك گذاري

كاسني و پسر دار شدن , كاسني براي پسر دار شدن , عرق كاسني پسر دار شدن , كاسني و بچه دار شدن

نقش عرق كاسني در كاهش و كنترل فشار خون بارداري: بعضي از خانم هاي باردار بنا به دلايلي ممكن است در طول دوران بارداري خود دچار فشار خون بالا شوند كه به اين عارضه ، فشار خون بارداري گفته مي شود. فشار خون بارداري اگر كنترل نگردد ممكن است خداي ناكرده سبب بروز مشكلاتي از جمله سقط جنين شود. يكي از مواد طبيعي كه مي تواند در كاهش و كنترل فشار خون بارداري نقش ارزنده اي ايفا نمايد ، عرق كاسني مي باشد. عرق كاسني با تصفيه خون و كبد و پاك سازي بدن از سمومات و نيز به دليل طبيعت نسبتا سردي كه دارد مي تواند كمك موثري در كنترل و كاهش فشار خون بارداري باشد.

كاسني و بچه دار شدن

كردافشاري خاطرنشان كرد: براي پسردار شدن مواردي را گفتيم، البته جنسيت به مزاج محيط رحم مادر هم ربط دارد و يك سري تدابيري است كه محيط رحم خيلي گرم نشود، يا اين كه اگر سرد است، مقداري تعديلش كنيم. محيط اگر مقداري اسيدي شود استفاده از بعضي ميوه جات و برخي تدابيري كه گفتيم، متعادل تر يا عكس آن را پدر و مادر انجام دهند، مي‌تواند به سمت دختردار شدن پيش رود.

كاسني و پسر دار شدن