فـال روزانـه-فال امروز

فـال روزانـه-فال امروز

چند كلمه اي با آنهايي كه امروز تولدشان است

سلام.دوست عزيز 18 خردادي تولدت مبارك.تولد شما هميشه در فصل امتحانات است مانند دي ماهي ها.شما در ماه تير روابطي تنگاتنگ با دوستانتان داريد.تفريحات در مرداد براي شما بسيار جذاب است.در بهمن موقعيت هاي خوبي براي شما فراهم مي شود.براي شما خوب است كه فروردين و ارديبهشت عاشق شويد.مهر ماه بهترين ماه براي شما در زمينه اقتصادي است.شهريور ماه بدبياري شماست.در اين ماه ريسك نكنيد و ريسك هايتان را به اسفند بسپاريد.

فروردين ماه

امروز در مورد اين كه به چه كساني اعتماد مي كنيد بسيار محتاط باشيد چرا كه مهرباني و يكدلي شما به صورت متقابل پاسخ نخواهد داشت و ممكن است به نا اميدي و ناراحتي شما منجر شود. پيش از اين كه عميقترين احساساتتان را با ديگران در ميان بگذاريد بد نيست به اين كه لياقت اعتماد شما را دارند يا خير خوب فكر كنيد، تا جاي ممكن عجله نكنيد و آرام پيش برويد. امروز بهتر است زياد در كار ديگران دخالت نكنيد و تا جاي ممكن سكوت اختيار كنيد. دقيقا چه مي خواهيد به عشقتان بگوييد؟ به زباني حرف بزنيد كه او هم متوجه بشود. قبل از اين كه حرف بزنيد كمي به حرف هايتان فكر كنيد و سعي كنيد طوري حرف بزنيد كه ناراحتي و دلخوري پيش نيايد و تكه و كنايه را كنار بگذاريد. يادتان باشد مكالمه ركن اصلي هر ارتباطي است.

ارديبهشت ماه

امروز بسيار احساساتي هستيد و نسبت به هر چيزي كه مي بينيد عكس العمل بسيار شديد نشان مي دهيد. از لحاظ روحي  بسيار با انگيزه هستيد و دوست داريد چيزهاي جديد ياد بگيريد. نياز شديدي به رسيدگي به جنبه معنوي زندگي خود احساس مي كنيد، يك سفر مذهبي به مكان هاي مقدس و يا راز و نياز با خدا شما را بسيار آرام خواهد كرد. شما به طور معمول فردي هستيد كه خيلي زود و از طريق حس ششم در مورد ديگران قضاوت مي كنيد، اما امروز حس ششمتان خيلي خوب كار نمي كند، پس بهتر است 24 ساعت آينده را به اين حس خود اعتماد نكنيد. اگر امروز را بيرون از خانه بگذراند به احتمال زياد با افراد جديدي آشنا خواهيد شد و حتي شايد بتوانيد نيمه گمشده خود را بيابيد و غرق در عشق شويد.

خرداد ماه

امروز خيالات و روياپردازي سر شما را حسابي گرم خواهند كرد، اما روياپردازي لزوما كار وقتگير و بي نتيجه اي نيست. با فكر كردن به روياهايتان خواهيد توانست پروژه هنري و يا كاري جديدي را طرح ريزي كنيد كه مي تواند نتايج خوبي براي شما به همراه داشته باشد. تا آخر امروز احساس سبكي خواهيد كرد. امروز خيلي سريع مي توانيد دوست پيدا كنيد، پس در جمع هاي مختلف حضور پيدا كرده و خودتان را به ديگران معرفي كنيد، اما يادتان باشد كه زيادي صميمي نشويد. شايد امروز دلتان بخواهد ساعت هاي زيادي را در كنار عشقتان بگذرانيد، اما به احتمال زياد او خيلي سرحال نيست و نياز به تنهايي خواهد داشت، به او فشار نياوريد و بگذاريد راحت باشد، تعادل در هر چيزي بهترين كار است.

تير ماه

موقعيت هاي اجتماعي و فعاليت هاي گروهي ممكن است شما را با افراد زيادي از دوستان نزديك گرفته تا آشنايان در ارتباط بگذارند. احتمال دارد فرد جديدي وارد زندگي شما شود كه براي شما اهميت زيادي پيدا خواهد كرد. اتفاقاتي پيش خواهند آمد كه شما را تحت تأثير قرار خواهند داد و دوست داريد نظرات خود را در مورد آنها بيان كنيد، اگر صميميت و صداقت را فراموش نكنيد، اين كار هيچ اشكالي ندارد. سعي كنيد امروز زيادي پرخوري نكنيد و قبل از غذا حتما سالاد بخوريد! امشب را در كنار عشقتان و با آرامش بگذرانيد، به جايي كه هر دويتان دوست داريد رفته و با هم در مورد بزرگترين روياهايتان حرف بزنيد. همينطور مي توانيد در خانه بمانيد و با هم پاي تلويزيون بنشينيد.

مرداد ماه

شما امروز سرشار از انرژي و قدرت بدني هستيد و احساس مي كنيد از پس هر كاري كه جلويتان بيايد بر خواهيد آمد. اين خيلي خوب است چرا كه ممكن است با چالش هاي تازه اي مواجه شويد كه مي توانند اهداف جديدي براي شما به وجود بياورند. شور و هيجان تمام وجود شما را فرا گرفته است و با هر چيزي بي آن كه از بزرگي و سختي آن هراسان شويد با اراده و قدرت تمام رو برو مي شويد. شما آدمي نيستيد كه خيلي زود با ديگران خودماني شويد، اما امشب گاردتان را كنار بگذاريد و به غريبه ها نزديك شويد.  اگر هنوز مجرد هستيد اين كار مي تواند آغازگر عشقي تازه براي شما باشد. فقط حواستان باشد كه اين نزديكي فقط در ذهنتان نباشد و اين احساس را به طرف مقابل هم انتقال دهيد

شهريور ماه

اين كه براي نظر خانواده و دوستان ارزش قائل شويد خيلي كار خوب و عاقلانه اي است، اما نبايد بيش از حد به نظر آنها اهميت بدهيد و خودتان براي كارهايتان تصميم گيري نكنيد و تنها بر اساس نظر آنها پيش برويد. امروز ممكن است تحت تأثير برداشت هاي شخصي خود از احساسات ديگران قرار گرفته و پيش داوري كنيد، هيچ وقت تا مطمئن نيستيد در مورد هيچ چيز قضاوت نكنيد. امروز سرشار از احساس هستيد و براي روزي پر شور و رمانتيك خودتان را آماده كرده ايد. به احتمال زياد شريك زندگيتان نيز همين احساس را دارد و هر دوي شما برنامه هايي مشترك براي امروزتان در نظر خواهيد داشت. اگر احساسات خلاقانه شما فعال شده اند شايد بخواهيد با نوشتن، نقاشي و يا موسيقي اين روز را جاودانه كنيد.

مهر ماه

اگر دلتان مي خواهد دفتر كار و وسايلتان را مرتب كنيد و يا به تمام كارهاي عقب افتاده خود رسيدگي كنيد خيلي خوب است، اما يادتان باشد كه شما رئيس همه دنيا نيستيد و نمي توانيد آنها را مديريت كرده و مجبور به اين كارها كنيد. اگر در حال حاضر توانسته ايد كسي كه مي خواهيد تمام عمرتان را در كنارش بگذرانيد پيدا كنيد شايد وقت آن رسيده است كه رابطه خود را وارد مرحله جديدي كنيد. نامزدي و عقد كردن ايده هاي خيلي خوبي مي توانند باشند، وقت آن رسيده است كه پا پيش بگذاريد و احساسات خود را درباره اين موضوع با عشقتان در ميان بگذاريد. اگر متأهل هستيد بچه دار شدن فكر خوبي مي تواند باشد، راجع به اين مسئله تصميم گيري كنيد. اگر هم هنوز كسي را پيدا نكرده ايد امروز كسي را به خود جذب خواهيد كرد، براي عشقي تازه آماده باشيد.

آبان ماه

امروز ممكن است به يك مهماني و يا مراسم خيلي مهم دعوت شويد. اين مراسم به شما فرصت آشنايي با افراد مهم و با نفوذي را خواهد داد كه مي توانند به پيشرفت كاري شما كمك كنند و يا شما را به زمينه كاري مورد علاقه تان وارد كنند. شور و انرژي شما در ملاقات با اين افراد ناديده گرفته نخواهد شد چرا كه صميميت و صداقت شما در هنگام صحبت كردن كاملا آشكار است. امروز با خيال راحت به نداي قلبتان گوش كنيد و به احساسات خود اهميت بدهيد، اگر اين كار را كنيد شبي رويايي با عشقتان خواهيد داشت. او را با سخناني دلپذير خوشحال كنيد و با كلامتان عمق عشقتان را به او نشان دهيد. اگر احساس خستگي نمي كنيد امشب با هم بيرون برويد و در جايي آرامشبخش با يكديگر صحبت كنيد.

آذر ماه

امروز يكي از استعدادهاي خود كه تا كنون پيدا نكرده بوديد را كشف خواهيد كرد. شايد بخواهيد اين استعداد را در خود پرورش داده و از آن در زمينه هاي مختلف استفاده كنيد. از آنجايي كه امروز سرشار از شور و انرژي هستيد و توانايي به عهده گرفتن هر كاري را در خود حس مي كنيد، مي تواند روز بسيار خوبي براي اين كار باشد. از لحاظ فيزيكي هم احساس قدرت و توانايي زيادي در خود داريد، از اين قدرت استفاده كرده و همين امروز به باشگاه برويد و تا حسش را داريد ثبت نام كنيد. اجازه دهيد كودك درونتان امشب كنترل امور را در دست بگيرد و يك شب مفرح را براي شما و عشقتان برنامه ريزي كند. قبل از خواب اين سوال را از خودتان پرسيده و جواب آن را بيابيد: آيا به اندازه كافي با همسر و فرزندانتان حرف مي زنيد؟ آيا به اندازه كافي با آنها صادق هستيد؟

دي ماه

امروز دلتان مي خواهد به خاطر عشقتان حسابي به ظاهر خود رسيدگي كنيد. شايد تصميم بگيريد يك رژيم غذايي جديد بگيريد، ورزش كنيد و يا سبك هاي جديد لباس پوشيدن را امتحان كنيد. به احتمال زياد به نتيجه مورد نظرتان خواهيد رسيد. در واقع با شور و انرژي كه امروز در خود احساس مي كنيد  مي توانيد در هر زمينه اي به نتيجه دلخواهتان رسيده و حتي خودتان را هم تعجب زده كنيد. آيا عشقتان به سخنان زيبا و ابراز احساسات شما پاسخ مي دهد و يا حرف هاي شما بي جواب باقي مي ماند؟ به رابطه خود خوب فكر كنيد، آيا همه چيز همانطوري كه بايد باشد دارد پيش مي رود؟ كجاي كار مي لنگد؟ يادتان باشد وقتي در مكالمات خود صداقت داشته باشيد و صريح سخن بگوييد رابطه شما بسيار موفقتر خواهد بود.

بهمن ماه

امروز وقتي بيدار مي شويد احساس مي كنيد تمام بار دنيا را مي توانيد به دوش بكشيد. روح شما سرشار از شور و هيجان و هدفمندي خواهد بود. ا اين حال حتي خودتان هم از اين همه انرژي در وجودتان تعجب مي كنيد، چرا كه از ديروز تا حالا هيچ چيز خاصي عوض نشده است. وقتتان را با فكر كردن به اين چيزها هدر ندهيد و از تمام لحظات روز بهره ببريد. مي توانيد به ورزش برويد و يا در يك كلاس جديد ثبت نام كنيد. درست است كه اين انرژي از ناخودآگاه شما سرچشمه مي گيرد، اما مي توانيد آن را به دنياي حقيقي پيوند دهيد. امروز بعدازظهر از لذت هاي كوچك زندگي بهره ببريد و زيبايي هاي آن را ببينيد. با عشق خود به سينما برويد و بعد از آن هم كمي پياده روي كنيد و با هم حرف بزنيد. اهميت مكالمه در رابطه را فراموش نكنيد.

اسفند ماه

اطلاعاتي كه از طريق دوستانتان به دست مي آوريد به تمركز شما روي يك هدف جديد مي تواند منجر شود. شايد ايده هاي زيادي درمورد پروژه هايي كه در دست اقدام داريد در سر داشته باشيد، امروز مي توانيد با خودتان به نتيجه برسيد كه كدام يك از آنها براي شما در اولويت هستند. دست به كار شويد، فقط قبل از آغاز هر كاري مطمئن شويد كه وسايل مورد نيازتان را فراهم كنيد تا بعدا براي يافتن آنها وقت خود را هدر نكنيد. بعدازظهر امروز مي تواند براي شما رويايي باشد. به عمق احساسات خود رجوع خواهيد كرد و از همراهي با عشق خود لذت خواهيد برد. هيچ شكي به احساسات خود نداشته باشيد و از خودتان مطمئن باشيد، غريزه تان به شما دروغ نمي گويد. اگر مجرد هستيد هم به غريزه خود اعتماد كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.