علت و درمان “بيماري مازوخسيم” در زنان و مردان چيست

علت و درمان “بيماري مازوخسيم” در زنان و مردان چيست

مازوخيسم,مازوخيسم چيست,مازوخيسم و ساديسم,مازوخيسم در ايران,مازوخيسم در زنان,مازوخيسم در مردان,مازوخيسم پا,مازوخيست چيست,مازوخيسم+داستان,مازوخيسم مردان,درمان مازوخيسم چيست؟,مازوخيستي چيست,مازوخيسم چيست,مازوخيست چيست,بيماري مازوخيسم چيست,ساديسم و مازوخيسم چيست؟,مازوخيسم احساسي چيست,مازوخيسم و ساديسم چيست,مازوخيست و ساديسم,مازوخيسم ساديسم,مازوخيسم ايران,مازوخيسم در زنان,درمان مازوخيسم در زنان,مازوخيسم زنان,مازوخيسم زنانه,مازوخيست پا,مازوخيسم بوسيدن پا,بيماري مازوخيست چيست,درمان مازوخيست چيست,درمان مازوخيسم مردان

  مازوخسيم , مازوخيسم چيست , مازوخيسم در زنان , مازوخيسم در مردان , درمان و علت بيماري مازوخيسم 

مازوخيسم چيست؟

مازوخيسم يك لغت فرانسوي منسوب به ساشه مازوخ است كه در اصطلاح پزشكي ، تباهي و فساد اجراي عمل جنسي است به نحوي كه با شكنجه و ضرب و شتم و آزارهاي ديگر همراه باشد. اين ناخوشي بيشتر در مرداني مشاهده شده است كه مبتلا به انحراف عمل جنسي و هموسكسوآليته هستند. اين حالات جنون خودآزاري را مازوخ در بعضي نوشته هايش توصيف و تشريح كرده است . مازوشيسم . شهوت خودآزاري.
خودآزارها با دشنام، خفت و اهانت به اوج لذت جنسي مي رسند.

مازوخسيم , مازوخيسم چيست , مازوخيسم در زنان , مازوخيسم در مردان , درمان و علت بيماري مازوخيسم

3 نوع مازوخيسم وجود دارد : 

  1. مازوخيسم رواني
  2. مازوخيسم احساساتي
  3. مازوخيسم جسمي يا فيزيولوژيكي

مازوخسيم 4 ويژگي عمده دارند:

  • منش بيش از حد مردانه و قلدري كردن.
  • آزاردادن يا آزار ديدن.
  • محدودسازي فيزيكي يك نفر توسط ديگري.
  • تحقير شدن يا تحقير كردن.
  • مازوخسيم , مازوخيسم چيست , مازوخيسم در زنان , مازوخيسم در مردان , درمان و علت بيماري مازوخيسم

پيشگيري از مازو خسيم :

از آنجايي كه منشاء اين خيال پردازي ها و اميال  در دوران كودكي و يا نوجواني است، بنابراين ممكن است كه پايه و اساس رفتار سادومازوخيستيك در بزرگسالي شكل بگيرد كه پيشگيري را سخت مي سازد. افراد ممكن است كه چندان تمايلي به فاش كردن اميال خود و بحث در مورد خيال پردازي هاي ساديستي به عنوان بخشي از درمان نداشته باشند.

مازوخسيم , مازوخيسم چيست , مازوخيسم در زنان , مازوخيسم در مردان , درمان و علت بيماري مازوخيسم

راه هاي درمان مازوخسيم :

براي درمان انحرافات جنسي اغلب از رفتار درماني استفاده ميشود. اين ميتواند شامل مديريت و  شايسته سازي الگوهاي برانگيختگي جنسي و خودارضايي باشد. درمان هايي شامل بازسازي شناختي و آموزش مهارتهاي اجتماعي نيز استفاده ميشود.

از دارو نيز براي كاهش توهمات و رفتارهاي مربوط به انحرافات جنسي استفاده مي شود. اين امر به ويژه در افرادي كه رفتارهاي خودآزارانه شديد و خطرناك دارند موثر است.

بيماري هاي مقاربتي و ديگر مشكلات پزشكي، به ويژه هنگامي كه رفتار سادومازوخيسمي(sadomasochistic)  شامل خونريزي باشد نيز ميتواند در اين افراد ديده شود. همچنين افراد شركت كننده در هيپوكسي فيليا و ديگر رفتارهاي خطرناك

ميتوانند از درد شديد رنج ببرند كه حتي ممكن است منجر به مرگ هم شود.

مازوخيسم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.