همه چيز در مورد سوپ گوشت و رشته درجه يك

همه چيز در مورد سوپ گوشت و رشته درجه يك سايت جسارت
 سوپ گوشت و رشته , طرز تهيه سوپ گوشت و رشته , روش پخت سوپ گوشت و رشته
 سوپ را مي‌توان با جوي معمولي هم پخت. اما بايد بدانيد براي پخت به مدت زمان بيشتري نياز دارد و ممكن است در اثر غفلت ته بگيرد. ترجيحا از جوي پرك استفاده كنيد كه سريع‌تر آماده مي‌شود و احتمال ته گرفتنش هم كم است. 

سوپ گوشت و رشته

 در اين مطلب از سايت جسارت مي خواهيم نكاتي طلايي در مورد سوپ گوشت و رشته براي شما عزيزان توضيح دهيم
 سوپ گوشت و رشته , طرز تهيه سوپ گوشت و رشته , روش پخت سوپ گوشت و رشته
 جوي پرك را در يك ظرف خيس كنيد تا شن و ماسه احتمالي‌ ته‌نشين شود. بعد بگذاريد تا بپزد. 

طرز تهيه سوپ گوشت و رشته

در موقع سرماخوردگي بهترين غذا سوپ است ولي اينكه چه سوپي درست كنيم هم مهم است و بايد با انواع سوپ ها آشنا باشيم
 سوپ گوشت و رشته , طرز تهيه سوپ گوشت و رشته , روش پخت سوپ گوشت و رشته
سينه مرغ را آب‌پز كنيد. براي اينكه مرغ لذيذتري داشته باشيد، بهتر است مرغ را با يك پياز بزرگ و يك دانه سيب بگذاريد بپزد.

روش پخت سوپ گوشت و رشته

مواد لازم : كره دو قاشق مرباخوري گوشت خرد شده 200 گرم پياز خرد شده يك عدد گوجه فرنگي 450 گرم گشنيز چهار قاشق مرباخوري جعفري دو قاشق مرباخوري زردچوبه نصف قاشق مرباخوري دارچين نصف قاشق مرباخوري فلفل قرمز يك چهارم قاشق مرباخوري آب مرغ نصف فنجان آب 2‎/5 فنجان نخود پخته شده نصف فنجان پياز كوچك چهار عدد رشته سوپي يك چهارم فنجان برگ گشنيز كمي ليموترش براي تزئين

 سوپ گوشت و رشته , طرز تهيه سوپ گوشت و رشته , روش پخت سوپ گوشت و رشته

لازم نيست پياز و سيب را خرد كنيد. آنها را به شكل درسته داخل قابلمه بيندازيد و در مراحل آخر به طور كامل از قابلمه بيرون بياوريد. به اين ترتيب هم به مرغ طعم داده‌اند و هم تكه‌هاي ريز آنها در ظرف باقي نمي‌ماند.

آموزش پخت سوپ گوشت و رشته

مواد لازم : كره دو قاشق مرباخوري گوشت خرد شده 200 گرم پياز خرد شده يك عدد گوجه فرنگي 450 گرم گشنيز چهار قاشق مرباخوري جعفري دو قاشق مرباخوري زردچوبه نصف قاشق مرباخوري دارچين نصف قاشق مرباخوري فلفل قرمز يك چهارم قاشق مرباخوري آب مرغ نصف فنجان آب 2‎/5 فنجان نخود پخته شده نصف فنجان پياز كوچك چهار عدد رشته سوپي يك چهارم فنجان برگ گشنيز كمي ليموترش براي تزئين طرز تهيه : كره را در يك تابه بزرگ ريخته و گوشت را در آن تفت دهيد.سپس گوجه فرنگي ها را خرد كرده و با پياز خرد شده به مواد اضافه كنيد.سپس براي ۱۰ دقيقه آنها را با هم تفت داده، جعفري، گشنيز، زردچوبه ، دارچين و فلفل قرمز را اضافه كنيد و اجازه دهيد براي پنج دقيقه ديگر با هم تفت داده شوند.سپس آب مرغ و چهار پياز كوچك و آب را افزوده و بگذاريد به جوش بيايد.حرارت زير قابلمه را كم كرده تا مواد براي ۳۰ دقيقه با هم بپزد.سپس رشته سوپي را اضافه كرده و بگذاريد براي پنج دقيقه بپزد.سوپ پخته شده را با ليموترش و گشنيز تزئين كرده و ميل كنيد.

سوپ گوشت و رشته