تعبير خواب مرده به روايت امام جعفر صادق

تعبير خواب مرده  به روايت امام جعفر صادق

يكي از خواب هايي كه بسيار متداول هست و البته تعابير بسيار زيادي نيز دارد تعبير خواب مرده مي باشد . ديدن مرده در خواب مي تواند به شكل هاي زيادي باشد . ممكن است مرده ناراحت باشد يا گرسنه يا سردش باشد يا اينكه مرده با لباس سفيد باشد يا در مردشور خانه در حال شستن باشد يا در قبر و تابوت باشد . در اين پست كه براي شما آماده كرده ايم حالت هاي مختلف از ابن سيرين و منوچهر مطيعي و حضرت يوسف و ابن خليل (ع) آورده ايم . براي خواندن به ادامه مطلب برويد .

تعبير خواب مرده ديدن در خواب

تعبير خواب مرده به روايت امام جعفر صادق

ديدن كفن مرده درخواب بر سه وجه است.
اول: مال.

دوم: ظاهرشدن مشكل.

سوم: فساد دين. اگر ديد مرده زنده شد و معروف بود، دليل مال است. اگر پادشاهي اين خواب بيند، دليل كه علم و حكمت آموزد و از شغلي كه طمع بريده بود باز يابد.

تعبير خواب مرده به روايت محمد بن سيرين

اگر كسي مرده را ديد و از او پرسيد كه تو مرده بودي و او گويد كه من زنده ام، دليل كه احوال مرده در آن جهان مرده در آن نيكو بود و حق از وي خشنود بود.اگر ديد جامه خود به مرده داد، دليل غم و اندوه است. اگر ديد مرده اي قران به وي داد يا كتاب فقه، دليل بر توفيق يافتن طاعت بود. اگر بيند مرده اي جامه مي فروخت دليل كه از آن نوع جامه گران شود. اگر در خواب مرده را نالان ديد، دليل كه آن مرده بدكردار بوده در دنيا. اگر ديد مرده از درد سر مي ناليد و ناراحت است ، دليل كه در دنيا با مردم تكبر كرده باشد. اگر ديد مرده از درد چشم مي ناليد، دليل كه غيبت مردم باشد. اگر ديد از درد دندان مي ناليد، دليل كه فحش بسيار به مردم داده باشد اگر از پهلو مي ناليد، دليل كه با زنان بدكردار بوده باشد. اگر از درد شكم مي ناليد، دليل كه حرام خورده باشد. اگر بيند مرده جامه هاي نيك و پوشيده بود، دليل كه با ايمان از دنيا رفته باشد. اگر مرده را با لباس سفيد و جامه هاي سفيد بيند، دليل كه در آخرت حال او نيكو بود. اگر مرده را جامه هاي سياه بيند به خلاف اين است و جامه زرد و كبود، دليل معصيت است. اگر مرده را جامه پوشانيد، دليل كه اجلش نزديك است.

تعبير خواب مرده به روايت ابراهيم كرماني

اگر ديد مرده زنده شد. دليل كه حالش نيكو بود. خاصه مرده را گشاده روي بيند. اگر زنده را مرده ديد به خلاف اين است. اگر پدر مرده خود را با جامه هاي نيكو ديد و خرم، دليل كه كارش ساخته و دولتش زياد شود. اگر زن مرده خود را بيند، دليل كه درويش شود. اگر پسر مرده خود را ديد، دليل كه از غم برهد. اگر زني بيند پسر مرده او زنده شد، دليل كه غايبش از سفر بازآيد. اگر ديد مرده را زنده كرد، دليل كه زنده رامسلمان كند. اگر ديد از پس مرده شد، اگر آن مرده مصلح بود، دليل كه راه او گزيند، اگر مفسد بود، دليل كه بيمار شود و شفا يابد.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

مرده دوست و مهمان است و ديدنش علتي براي ترس و وحشت در خواب نيست . اگر در خواب مرده اي را ببينيد (يا مرده اي را در مهماني ببيند) دوستي را ملاقات مي كنيد يا مهماني براي شما مي رسد. اگر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببينيد هم براي بيننده خواب خوب است و هم نشان آن است كه روح مرده در آرامش به سر مي برد. اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما مي گويد غم و ناراحتي برايمان پيش خواهد آمد و گرفتار سختي و تنگي مي شويم. اگر مرده در اين حالت چيزي به شما بدهد خوب است ولي اگر چيزي از شما بگيرد و ببرد خوب نيست. اگر مرده شما را دعوت كند و شما همراه او برويد خوب نيست. وقتي كه يك زنده را مرده ببينيم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر و سلامت او است. اگر در خواب ببينيد كسي كه مرده آمد و كنار شما نشست خوب است ولي اگر مرده شما را دعوت كرد و نزد خود نشاند خوب نيست و اگر دست بر گردن شما افكند بدتر است. اگر كسي در خواب ببيند لباس خود را به مرده مي دهد خوب نيست و نشان آن است كه سلامتش به خطر مي افتد و زيان مي بينيد و به آبرويش لطمه وارد مي آيد. اگر بر عكس ببينيد از مرده لباس مي گيريد خوب است چرا كه حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست مي آوريد.

ابن خليل مي گويد …..

اگر ديديد كه مردشور در حال شستن مرده است يا اينكه مرده جوان شده است يا در حال خاك كردن مرده هستيد – تدفين مرده – مرده در قبر- بسيار خوب است اين يعني كارها به درستي پيش مي رود اگر مرده را مي شناختيد يعني حال مرده در آن جهان خوب است . اگر ديديد مرده زنده شده يا زنده مي شود يا از قبر بيرون مي آيد يا در حال لبخند زدن و خنديدن و خندان هست يعني حال مرده خوب است و روحش خوشحال و خندان است و اگر مرده دوباره بميرد (مردن مرده ) يا مرده را ناراحت و گريان ( در حال گريه كردن – گريه مي كند ) دليل است كه روح مرده از چيزي ناراحت است . اگر مرده برهنه ( بدون لباس ) يا عصباني باشد دليل است كه توشه چنداني ندارد و چشم اميدش به خوبيهاي شما در اين دنياست . اگر ديديد كفن پوش است يا با لباس سفيد و جامه سفيد بر تن دارد يعني روح مرده شاد است . اگر ديديد مرده اي تشنه و گرسنه هست براي شادي روحش به نزديكان نيازمند بايد خيرات بدهيد . اگر ديديد مرده در حال لرزيدن هست و سردش شده چند فقير را لباس بدهيد .

تعبير خواب مرده  به روايت امام جعفر صادق

اگر در خواب ببينيد كه مادر يا پدر يا فرزند شما بميرد يا مرد ( تعبير خواب مردن پدر و مادر و فرزند – بچه – فاميل – نزديكان و بستگان – عمه – عمو – عشق ) و بطور كل مرده شدن زنده يعني آنها طول عمر خواهند داشت . ديدن جنين مرده يا مرده اي كه حامله باشد نشان از اين هست كه خدا به شما يا يكي از بستگان نزديك فرزندي مي دهد كه طول عمر زياد دارد .

ناليدن و ناراحت بودن و نابينا بودن مرده :اگر ديديد كه مرده در حال قرآن خواندن است – نماز خواندن مرده -يا مرده كمك بخواهد يا با لباس مشكي و سياه است يا لاغر شده يعني از شما كار خير مي خواهد و اين خير فقط در كمك به ديگران است .

اگر ديديد كه در حال بوسيدن مرده هستيد يا او را بغل كرده و در آغوش گرفتيد طول عمرتان زياد مي شود يا دوستي قديمي را دوباره مي يابيد كه عامل موفقيت شما در زندگي مي شود .

اگر طلا ، پول ، لباس ، غذا يا چيزي از مرده بگيريد بسيار خوب است و نشانه موفقيت در كارهاست و اگر طلا ، پول ، غذا يا چيزي به مرده بدهيد يا با او برويد خيلي خوب نيست و بايد در زندگي محتاط تر باشيد . اين بدي ممكن است مالي باشد يا جاني . بهتر است براي رفع بلا به دوروبريهاي خود كمك كنيد تا دنيا هم به شما خوبي برگرداند .

تعبير خواب مرده از حضرت يوسف پيامبر ع

ديدن صحبت با مردگان نيكو باشد

ديدن سلام كردن به مرده شادي بود

ديدن مرده در خواب از غم بيرون آيد

ديدن مرده در كنار خود زيادتي عيش بود

ديدن جسد مرده (جنازه مرده) در خواب به معناي طول عمر هست .

اگر مرده را خونين ببينيد 2 امكان وجود دارد .

1- مال او از راه درست به دست نيامده .

2- به مرده ظلم شده است .

تعبير خواب مرده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.